מדיניות החזרות והחלפות

חזרות / החלפות

חשוב לנו שתאהבו את הפריטים שאתם קונים בטונארי לכן אנו נאשר כל החלפה או החזרה בתנאים הבאים:

  • הפריט הוחזר אלינו תוך 14 ימים מקבלת המשלוח בבית הלקוח או יום איסוף ההזמנה מחנות טונארי. להחריג, מקרים בהם צויינו זמני החלפה / החזרה שונים בעקבות אירועי מכירה מיוחדים.
  • הפריט לא היה בשימוש, לא ניזוק ולא כובס, ומוחזר באריזתו המקורית. הנהלת טונארי היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.
  • הלקוח יממן את עלות המשלוח חזרה לטונארי בצירוף מספר ההזמנה או יחזיר את המוצר לחנות טונארי בלבונטין 19 תל אביב. יש לתאם מראש את מועד ההגעה לחנות בטלפון: 03-5094576
  • החלפה במוצר חלופי – שימו לב שניתן להחליף את המוצר רק במוצר הקיים במלאי במועד ההחלפה.
  • טונארי תזכה את הלקוח בהתאם לאופן התשלום.
  • עבור תשלום בכרטיס אשראי - הלקוח יחויב בדמי ביטול בסך 5% מהעסקה המקורית או 100 ש״ח, הנמוך מבין השניים. כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.
  • במקרים בהם פריטים הכלולים בהזמנה ייוצרו במיוחד עבור הלקוח, או הוזמנו במיוחד עבורו ועל פי דרישתו, זאת בהתאם לצבע, למידות המתוארות שבחר בהזמנה, הזמנה זאת אינה ניתנת לביטול וזאת בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, התשע”א 2010

מדיניות ביטולים:

  • ביטול עסקה/מכירה ע”י לקוח לפני משלוח המוצר: במידה ולקוח מעוניין לבטל עסקה/מכירה, יוכל לעשות זאת באמצעות פנייה בטלפון לחנות. בדואר אלקטרוני hello@tonari.co.il ללא חיוב כלשהו.
  • ביטול לאחר משלוח המוצר: במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני hello@tonari.co.il תוך 48 שעות מקבלת המוצר. החזרת או החלפת המוצר כפופה לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח וכל עוד לא נותקה התגית\תווית מן המוצר