משלוחים, החזרות והחלפות

משלוחים והחזרות

משלוחים

  • איסוף עצמי מחנות טונארי בלבונטין 19 תל אביב – חינם (יש לתאם מראש הודעה לאיסוף עצמי)
  • עלות משלוח עד הבית לפריטים 35 ש״ח מלבד יישובים מרוחקים (אילת, ערבה וים המלח שאליהם עלות המשלוח היא 70 ש״ח)  
  • זמני אספקה בערים מרכזיות בארץ יהיו עד 3 ימי עסקים. (לא כולל את יום האיסוף)
  • זמני אספקה לשאר חלקי הארץ לרבות יישובי הגולן, בקעת הירדן, מעבר לכפר הירוק, גבול הצפון,ים המלח, אילת והערבה, יהיו עד 5 ימי עסקים לא כולל יום האיסוף
  • בתקופות שקודמות לחגי ישראל ובמהלכן, ייתכנו עיקובים בזמני ההפצה.
  • מידע על ימי כניסה יופיעו ויתעדכנו באתר החברה מעת לעת.
  • מוצרים שהוזמנו ובמועד ההזמנה, אינם קיימים במלאי בארץ, מועד האספקה המדוייק ימסר לאחר בירור עם המעצב ו/או הספק ביפן.

בסיום תהליך ההזמנה, יש לבחור האם המוצרים יישלחו באמצעות שליח עד הבית או באמצעות איסוף עצמי מחנות טונארי בלבונטין 19 תל אביב
אם בחרת ב”איסוף עצמי”, לא ייגבו דמי משלוח.
עבור חבילות במשקל או במימדים חריגים עשויה להיגבות תוספת תשלום עבור המשלוח, לאחר סיום תהליך ההזמנה. עלות הובלה תחושב בהתאם לכמות ומשקל הפריטים וכתובת האספקה.
במידה וחברת השליחים לא מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך,ההזמנה תשלח באמצעות דואר רשום. לא נוכל לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות.

החזרות / החלפות

חשוב לנו שתאהבו את הפריטים שאתם קונים בטונארי לכן אנו נאשר כל החלפה או החזרה בתנאים הבאים:

  • הפריט הוחזר אלינו תוך 14 ימים מקבלת המשלוח בבית הלקוח או יום איסוף ההזמנה מחנות טונארי. להחריג, מקרים בהם צויינו זמני החלפה / החזרה שונים בעקבות אירועי מכירה מיוחדים.
  • הפריט לא היה בשימוש, לא ניזוק ולא כובס, ומוחזר באריזתו המקורית. הנהלת טונארי היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.
  • הלקוח יממן את עלות המשלוח חזרה לטונארי בצירוף מספר ההזמנה או יחזיר את המוצר לחנות טונארי בלבונטין 19 תל אביב. יש לתאם מראש את מועד ההגעה לחנות בטלפון: 03-5094576
  • חלפה במוצר חלופי – שימו לב שניתן להחליף את המוצר רק במוצר הקיים במלאי במועד ההחלפה.
  • טונארי תזכה את הלקוח בהתאם לאופן התשלום.
  • עבור תשלום בכרטיס אשראי - הלקוח יחויב בדמי ביטול בסך 5% מהעסקה המקורית או 100 ש״ח, הנמוך מבין השניים. כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.
  • במקרים בהם פריטים הכלולים בהזמנה ייוצרו במיוחד עבור הלקוח, או הוזמנו במיוחד עבורו ועל פי דרישתו, זאת בהתאם לצבע, למידות המתוארות שבחר בהזמנה, הזמנה זאת אינה ניתנת לביטול וזאת בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, התשע”א 2010

מדיניות ביטולים:

  • ביטול עסקה/מכירה ע”י לקוח לפני משלוח המוצר: במידה ולקוח מעוניין לבטל עסקה/מכירה, יוכל לעשות זאת באמצעות פנייה בטלפון לחנות. בדואר אלקטרוני hello@tonari.co.il ללא חיוב כלשהו.
  • ביטול לאחר משלוח המוצר: במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני hello@tonari.co.il תוך 48 שעות מקבלת המוצר. החזרת או החלפת המוצר כפופה לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח וכל עוד לא נותקה התגית\תווית מן המוצר