Mercibeaucoup

אחרי שנים רבות ופוריות של עבודה, טונארי נפרדת ממותג-העל Mercibeaucoup עם קולקצית סתיו-חורף 2020 אחרונה ומרהיבה. מוזמנות ומוזמנים לחלוק את הקסם והייחודיות. המותג מרסיבוקו הוקם בשנת 2006 על ידי המעצבת ארי אוצוגי, כחלק מקבוצת A-net Group. בבחירת השם ('תודה רבה' בצרפתית) הושם דגש על מסר חשוב: הוקרת תודה על מה שיש, הכרת הטוב ועידוד רגשות שמחה וסיפוק. הקווים של מרסיבוקו ייחודיים - יש בהם אמירה חזקה, מובילה ומקורית, המשלבת הומור וקלילות. דגמים רבים יוצרו בהשראת בגדי העבודה היפניים, אותם אוצוגי הופכת למעוצבים באמצעות שילוב אלמנטים הלקוחים מעולם הפנטזיה, ושילוב של חומרים שונים - חלקם מסורתיים וחלקם חדשניים. בנוסף, חלק נכבד מהקולקציות נוצרו בהשראת אנימה ומנגה יפנית, והושפעו באופן ניכר מתרבות הפופ.

ציטוט של ארי אוצוגי, מעצבת מרסיבוקו:
"לב שמח הוא לב חזק. כשאנחנו יוצרים בגדים, אנחנו לעולם לא שוכחים את חשיבות הכיף.
חשוב לנו לחוות שמחה והנאה תוך כדי תהליך היצירה, ואנו שמחים להעביר תחושות אלו ולעוררן אצל אחרים. איזה עולם נפלא יוכל להתקיים, אם כולנו נתחבר לשרשרת שמחה זו!"

קולקציית סתיו/ חורף 2021 -

the crisp of Paris- what she felt, what she tasted, memories of Paris. potato chips, bread, wine, sun setting city, the connection of people... a “crisp” moment is enclosed in the collection.

 הקולקצייה נוצרה בהשראת- "The crisp of Paris" חוויתה של המעצבת ארי אוצוגי בפריז. היא שאבה השראה מהפרטים הקטנים כמו למשל שטיח הרצפה במלון שבו התארחה, היין ששתתה והצ׳יפס שאכלה.